Kom precis hem från skolan/ solariet

Tycker inte ni också att det är helt galet skönt att sola i ett solarium? Jag njuter verkligen av värmen och att bara ligga där. Det är synd att det är så farligt. Jag gör det inte ofta och tänker inte göra det heller. Vill bara ha en förbränna innan sommaren! Plus att det torkar ut finnar och sån skit så att de tillslut försvinner helt och det gillar man. Sen så solar jag inte särskilt länge, dels gäller det att tänka på hur farligt det kan bli om man solar förlänge och på ekonomin. Det är ju inte så ekomomiskt att sola. Fast jag har ju hittat ett ganska billigt i stan och det e ju inte fel.

Ne, nu ska ja plugga en stund innan jag tränar. PUSSPUSS SÅ LÄNGE.... :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0