Hemma

Gud så underbart, klockan är 11.50 och jag är redan hemma. I like it. Vi slutade egentligen 11.35 (bara idag alltså, vi slutar alltid annars vid 15.15), men eftersom att vi blev färdiga så snabbt slutade vi vid 10. 45 kanske. venne riktigt. Jag och amanda gick iaf till biblioteket där jag lånade en bok till min syster och amanda kom på att man kan låna filmer där. jeij, så hon låna 4? i think. Efter det drog vi till stan för lite shopping, jag skulle egentligen bara köpa lite små grejer men det slutade med mycket mer än så. Lägger upp bild på shoppingen senare. Nu ska jag vänta på mamma sen ska vi äta tsm. Senare idag ska jag träffa madis igen.
hej svejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0