Good morning

Sitter här i min säng och dricker ett glas med vatten. (KUL INFORMATION). Iaf, har nyss ätit god frukost och nu ska jag göra iordning mig för att gå ut och springa. Efter det ska jag hem till Mandis, vi ska planera Påsk. (VÄLDIGT KUL INFORMATION). Plus att jag ska se om jag kan få lite jobb i sommar. Det hoppas jag verkligen på eftersom på det stället där jag har jobbat i vår och antagligen skulle jobbat i sommar har gått i konkurs. Kommer jag inte få min lön nu? Gud vad förbannad jag blir i så fall. Det e helt ärligt den ända anledningen till jag jag står ut med det jobbet.

Jag uppdaterar senare, känner faktiskt på mig att jag e på lite blogghumör idag. Hurra, det e ju faktiskt inte varige dag det händer.

Pussisar på länge.

Kommentarer
Postat av: Amanda

D har du inte sagt! :O

Poor you! Men d verkar ju lovande med det din pappa sa... ;)

2011-04-22 @ 00:37:55
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0