Go kväll med min kompis ☺

Har varit hemma ett tag nu. Kom hem redan vid 10 från amanda. Vi hade de jätte mysigt, så klart. Underbar tjej e hon!
Nu ska jag nana i think och vila inför morgondagen. När jag vaknar ska jag upp och ut och gå ner till solariumet i stan och sen gå hem. Powerwalk ofc. Så jag slår lixom två flugor i en smäll där ;) hehe.
Ska nog börja skriva min önskelista också. hihii. Sen måste jag plugga spanska, har två nationella prov nästa vecka. usch, hur ska detta gå?...
Aja, nattinatti..



Love is a gift u are given, so don't waste it.

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Kommer jag aldrig glömma - ni betyder så mycket mer! <3

2011-04-09 @ 09:03:29
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0