På min önskelista


Provade amandas skor igår, så galet snygga! Wow! Galet goa att gå i... Seriöst underbara, dröm skor....

Dessa vill jag ha, helst alla tre. hehe. Ja, som ni ser e jag inne på Jeffery Campbell. Asså de e ju sköna, men ska nog satsa på de i mitten. Nu när sommaren kommer, plus att de passar till jätte mkt! Korta och långa klänningar, shorts, jeans, strumpbyxor.. Allt! Kanske kan bli de till höger till höste, eller om jag hitter de till ett bra pris i USA. Kärlek säger jag bara. Ne, nu ska jag fortsätta på min önskelista. Fyller ju år om 1 månad. hihi.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vill också ha!

2011-04-10 @ 12:43:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Amanda

Vill ha de till höger i mitten i brunt och gärna killen i ditt we<3it inlägg ovan.. Fast man kanske ska se ansiktet innan man ropar hej..? ;)

2011-04-10 @ 22:08:36
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0