Hejsan hoppsan!

Ja, idag har det varit en sån där dag som känns både lite bu och blä. Skolan, ehm behöver jag äns säga? Asså längtar verkligen tills när det blir normal skolan igen. Aja, efter skolan så skjutsa amanda mig på cykeln till stan. Där mötte jag upp Alex och hon mötte upp sin kompis. Det va mysigt att träffa Alex, tyvärr gör vi inte det särskilt mycket nu för tiden pga skolan och inte så gemensamma kompisar. vi drog efter ett tag. Jag köpte en sallad till imorgon (ännu en roliga inte ricktig skoldag) eftersom att våran skola som har råd med dator till alla elever äns inte kan bjuda på mat de två dagarna vi inte är i skolan. Sen gick jag och Alex hem från stan och småpratade om allt mellan himmel och jord.

Mmm, så god den va. Drack en smoothie. Galet gott.

Alx och hennes MEGA bulle. hihi.
När jag kom hem åt jag mumma. Sen bara jag chilla/ pluggade. När pappa kom hem gick vi ut och powerwalkade, hihi. Så tycker ändå att träningen varit okej idag. Vi gick till och från Amanda snabbt på lunchen. Gick hem med Alx och sen gick ut och gick med pappsen. Plus att jag ska träna lite till nu. Är otroligt taggad nu för tiden. I go girl!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är inte bara vi som kan läsa det du skriver... -.-'

2011-04-06 @ 22:00:47
URL: http://myatoz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh ge mig bullen!!!!

2011-04-06 @ 22:03:44
URL: http://josefinedanielsson.blogg.se/
Postat av: Alexis

SV: Eller hur?! Har två hus där, ett i stan och ett närmare stranden :D



Vad händer i helgen?

2011-04-06 @ 23:00:04
URL: http://ekkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0