I skolan

Morning, usch har nyss haft ett sjukt jobbigt prov. Gick sådär känns det som. :( Jag glömde att plugga matte igår, kom på det när klockan var 9 och gick västa paniken. Plus att jag inte hann att träna för att jag plugga spanska. BLÄÄ, ibland vill det bara inte funka för mig. Nu har jag Grafisk Illustration, det ämnet hade varit kul och man inte hade en sån seg lärare..


Ja, jag vet iphone kamerna suger värkligen men de e bättre än inget. Idag blev det min svarta jacka, det regnarar/ snöar ute^^.....

Sen har jag på min en Gant shorta och ett mega halvband, i like it. Jeans och converse (LOVE).
Nu ska jag konsentrera mig och måla lite ;)
HEJDÅRÄKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0