Bloggar när jag känner fört.

Tjena, jag vet att jag inte har bloggat på dö länge men när jag inte känner för att göra det så gör jag det helt enkelt inte.

Har nyss ätit en jätte mumsig frukost. Nu ska jag faktiskt vara lite duktig och städa. Efter det så blire YOGA, aldrig fel. Vädret är ju desutom underbart. Om exakt 20 dagar åker jag till USA så idag ska jag även fixa böker, musik och filmer till iphonen. Vi ska bila endel så kommer behöva lite sånt. Jag ska även göra en lista på allt jag ska ha med mig dit. JEIJ, det är inte långt kvar och är taggat till TUSEN.
Inte nog med det så är de bara 6 dagar kvar tills sommarlov. Jag har köpt en jätte söt klänning som jag ska ha då. Ska även på student, lite kul ;) För Johanna som tar studenten iaf. Lite avis är man, det kan jag ju inte förneka. För mig e det bara 2 år kvar. Sen drar jag utomlands i hope. Känner änna hur jag sitter här och drömmer mig bort.... Aja, nu måste jag börja så att de händer något idag.
Ska försöka bli bättre på att blogga, har faktiskt en digitalkamera nu. Så bilder kommer de iaf bli när jag väl bloggar.

ÖH, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0