SCHOOOOOOOL

Asså seriöst. Denna veckan har inte blivit bättre. Galet drygt i skolan, har häldre vanliga lektioner. Men vad ska man gör? Jo, hålla ut. Fyfan. Aja, imorn ska det bli lite anorlunda iaf hoppas det blir roligare då. Vi ska till innuvatum och typ designa bilar? I think. Det tycker jag iof att det låter lite roligare. Nu har vi haft en lektion där vi har suttit och kollat på två filmer om färger.. Plus att det var SJUKT KALLT inne i salen. Dog halvt. Nu har vi rast, har egentligen lust att cykla hem. De e ju iof en annan sak jag inte ser fram imot. Cykla hem. I regn. Låter det kul? Nej. Usch. Fy. Jag får la bara ta och bita ihop antar jag. Ska ut och gå senare idag. TAGGA känner jag just nu.


Jag och min kissikissikissi katt. Mjao i love him. Han sitter alltid på min axel hehe.

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något särskilt roligt i veckan då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-05 @ 16:13:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Josefine

Håller med dig, vanliga lektioner är mycket bättre!!!

2011-04-05 @ 17:21:53
URL: http://josefinedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0