Lösenord på min blogg?...

Hmm, jag vet inte om jag gillar grejen med att folk kan kolla vad jag skriver här. Visst det är kul de dagarna som jag har många läsare. Men det finns endel jag skulle vilja skriva här som jag inte vill att alla ska veta. Helt ärligt bloggar jag mer för mig själv än någon annan. Så att jag ska kunna gå tillbax i framtiden och kolla vad jag har gjort. Om jag har lösenord på bloggen behöver jag ju inte heller känna pressen att uppdatera varige dag. Men åandra sidan så e det ju jättekul att få kommentarer. Så jag vet inte riktigt. Sen är det ju självklart att jag skulle ge lösenordet till mina vänner och kanske någon annan också. Så jag vet inte, får fundera vidare...


Just nu spelas...

Kommentarer
Postat av: Alexis

Sv: Om du måste ha ett lösenord så får jag det please? :)

2011-04-17 @ 22:40:30
URL: http://ekkis.se
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-04-19 @ 15:10:13
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0