Hemma

Nu är jag hemma (eller rättare sagt, jag var hemma för typ 1,5 timme sen) efter en jätte mysig kväll med Amanda och Josefine
Jag skrev faktiskt ett blogginlägg via iphonen, men på grund av något så verkar det som att det inte har funkat. Så skriver ett snabbt inlägg nu istället.
Jag var och hämta Thai mat innan jag och Josefine åkte till Amanda och självklart så ska jag lyckas skämma ut mig. När jag kommer in i resturangen så sitter en Thai-familj runt ett bord och pratar thailänska. Så kommer jag fram där och ska betala och självklart tar de inte kort så fick springa och ta ut kontanter. Iaf, när jag kommer tillbax och har betalat and so on. Lyckas jag på något sätt att tappa ut alla mina mynt. Bravo becca. Dem skratta lite åt mig :( HAHA! Aja, spela roll. Sen mötte jag upp Jossan och vi tog bussen till Mandis. Vi hade en as mysig kväll och åt as god mat. hihi. Sen så vi Taken. SKIT BRA FILM. Just so you know.
Nu börjar jag änna bli lite trött så tänker sova.


MMMMMMMMMMMMMMMMM



OOh, sicka chics raauwwr. ❤
GOD NATT .

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha ser ut som ett pervo! <3

2011-04-02 @ 11:06:54
URL: http://josefinedanielsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahha Josefines kommentar!! ^^

Myskväll! Får göras om typ... SNART! :O

2011-04-02 @ 22:30:40
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0