Duschen nästa.

Har tränat nu det känns bra. Sitter här och käkar appelsin. Känner mig så tråkig men orkar inte skriva. haha. Jag ska skriva lite mer när jag kommer hem från jobbet. Börjar 12 och vet inte riktigt när jag slutar... Förra gången jag jobbade började jag 11 och sluta 4 så. Jag är la hemma runt 6 kanske. Men nu känner jag värkligen för att jobba mycket. Visst det är inte särskilt kul men jag sparar fickpengar till när jag ska åker till USA i sommar. Där vill man ju shoppa endel så jag antar för att ha det super kul då måste jag ha lite tråkigt nu. Funderar till och med på att försöka skaffa ett jobb till. För där jag jobbar nu jobbar jag inte särskilt ofta. Jag har jobbat där en gång tidigare och det var typ en eller två veckor innan sportlovet. Tjänar ju ganska bra så och jag jobbade varige helg skulle jag få ganska mycket pengar ganska snabbt och det e ju inte fel. Aja nu måste jag seriöst duscha.
Bloggar efter jobbet, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0